سرور دانلود داخلی نمایش لینک دانلود پس از خرید در همان صفحه بدون نیاز به ارسال ایمیل سوال یا ویرایش رمز دارید تماس بگیرید: ۰۹۳۹۳۱۸۴۰۶۹ سرور دانلود داخلی نمایش لینک دانلود بعد از خرید 📞 پشتیبانی و ویرایش رمز عبور: ۰۹۳۹۳۱۸۴۰۶۹ ×
411-آموزش انیمیت نوشته میهن به شکل مایع در افتر افکت

توضیحات مطلب

سلام و درود به همه دوستان عزیز.

بیشتر دوستان درخواست کردند آموزش های بیشتری در مورد انیمیت نوشته های دو بعدی بزاریم.

امروز با هم تکنیک بسیار خوبی رو کار میکنیم که برای بیشتر نوشته ها میتونید استفاده کنید.

نوشته میهن رو درست میکنیم و بعد با کمک تکنیک های مختلف برای اون نوشته یک Matte به شکل آب درست میکنیم که مثلا نوشته داره کم کم داخل اون آب ریخته میشه که واقعا تکنیک بسیار خوبیه.

لینک فونت استفاده شده در آموزش : https://forum.video-effects.ir/thread20569.html

اسکریپت Decompose Text آخرین ورژن : https://www.video-plugins.ir/?p=7056

دوستان امیدوارم که از این آموزش لذت ببرید. منتظر نظرات شما هستیم موفق باشید.

آموزش انیمیت نوشته به صورت مایع در افتر افکت

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه‌ کاربران 46 نظر

  1. hamid
    1396/08/13 ساعت 03:35

    سلام حسین اقا . من هرچه میزنم ثبت نام ثبت نام نمیشه برمیگرده عقب !! چرا اینطوریه؟

    1. نویسنده حسین هادی پور
      1396/08/14 ساعت 11:50

      سلام
      مشکلی نداره با فایرفاکس وارد بشید

  2. زهرا
    1396/05/23 ساعت 11:48

    یه سوال چطور میشه از افترافکت خروجی گیف گرفت که با کیفیت باشه اما حجم درحد کیلوبایت
    من یه بنر متحرک با افترافکت طراحی کردم به mp4 تبدیل کردم بعد تو فتوشاپ به گیف تبدیل کردم ولی بخاطر کم کردن حجم، سایز عکس کم میکنم که خیلی کیفیت میاد پایین

    1. نویسنده حسین هادی پور
      1396/05/28 ساعت 12:20

      سلام
      بله درسته کلا فایل های GIF حجم زیادی دارن شما نمیتونید یه فایلی که حرکت زیادی داره رو تا 60 کیلوبایت برسونید
      در بنر های GIF حرکت لایه ها و اندازه آن ها خیلی مهمه

  3. نازنین
    1395/11/15 ساعت 16:00

    سلام بسته اموزشی افتر افکت مقدماتی موجود هست؟

    1. نویسنده حسین هادی پور
      1395/11/15 ساعت 16:15

      سلام
      این بسته رو تهیه کنید
      http://www.video-effects.ir/?p=8056

  4. روح اله باقری
    1395/08/29 ساعت 16:21

    سلام و خسته نباشید خدمت شما بابت اموزش هاتون واقعا ممنون امیدوارم در کنار شما یه تیزر ساز ماهر بشم

    1. نویسنده حسین هادی پور
      1395/08/29 ساعت 21:00

      سلام و درود
      ایشالا عزیز
      موفق باشید

  5. کامیار
    1395/07/28 ساعت 16:28

    این خیلی خوب بود ممنون

    1. نویسنده حسین هادی پور
      1395/07/28 ساعت 17:42

      موفق باشید

  6. یزدی
    1395/07/27 ساعت 10:30

    سلام آقای هادی پور
    لطف می فرمایید ایمیل خود تان را بفرستید. با تشکر

    1. نویسنده حسین هادی پور
      1395/07/27 ساعت 21:32

      سلام
      در انجمن هر چیزی میخواین بفرستین پیغام خصوصی کنید

  7. مرتضی نجفی
    1395/07/26 ساعت 22:41

    باسلام و خسته نباشیدبه استادعزیز و محترم جناب آقای هادی پور
    از اینکه برای بالا بردن خلاقیت کاربران سایت زحمت می کشید و آموزش های ارزنده ای در سایت قرار میدهید من جمله آموزش شماره 365 بسیار سپاسگزارم.
    استاد عزیز اگر ممکنه نحوه نصب و آموزش کار با پلاگین ISP ROBUSKEY v1.2 در افتر افکت را یاد بدهید. در سایت قدیمی شما لینک ها فیلتر شده اند. باز از زحمات شما صمیمانه تشکر می کنم

    1. نویسنده حسین هادی پور
      1395/07/27 ساعت 21:33

      سلام و درود بر شما
      باشه اگه شد حتما میزاریم
      متوجه نشدم! لینک های وبسایت فیلتر شده؟!

  8. King Arc s
    1395/07/26 ساعت 18:32

    ممنون
    آموزش خوبی بود
    یه مشکل عجیب ! چند وقتیه اصلا نمیتونم صفحه انجمن رو باز کنم

    یعنی مرورگرم حتی لود نمیکنه

    مشکل از منه یا شما؟

    1. نویسنده حسین هادی پور
      1395/07/27 ساعت 21:34

      سلام و درود عزیز
      انجمن فقط امروز دو ساعت قطع شد و اگرنه مشکلی نداشت تا الان

  9. یزدی
    1395/07/25 ساعت 22:41

    سلام آقای هادی پور
    ممنون و تشکر از صبر و حوصله ای که برای ما میگذارید.

    1. نویسنده حسین هادی پور
      1395/07/25 ساعت 22:47

      سلام
      خواهش میکنم موفق باشید

  10. یاسین
    1395/07/25 ساعت 20:59

    سلام
    بازهم اگر در توان هست از این پشت صحنه های ساخت فیلم را برامون بذار بسیار عالی دستت درد نکنه .

    1. نویسنده حسین هادی پور
      1395/07/25 ساعت 22:33

      سلام
      باشه حتما میزاریم

  11. یاسین
    1395/07/24 ساعت 21:21

    احسنت خیلی عالی بود
    ای کاش میشد یه خورده از پلاگین وی ری Very در سینما فوردی آموزش بذارید . بازهم هم ممنونیم .

    1. نویسنده حسین هادی پور
      1395/07/24 ساعت 23:05

      سلام
      دارم یک بسته آماده میکنم یکم طول میکشه آماده بشه

  12. حسین
    1395/07/24 ساعت 20:16

    Flochartچی هست?

    1. نویسنده حسین هادی پور
      1395/07/24 ساعت 20:55

      محیط Node که بتونید دقیقتر پلاگین یا هر فوتیجی رو به فوتیج های دیگه وصل کنید

      1. حسین
        1395/07/25 ساعت 00:41

        بازم نفهمیدمFlochart چیه اموزش هاشو چه جوری پیدا کنم حتی نمی دنم تو اینترنت چی سرچ کنم؟ تا این حد

        1. نویسنده حسین هادی پور
          1395/07/25 ساعت 00:49

          عزیز محیطیه مثل Xpresso نرم افزار Cinema 4d که اصلا لازم نیست یاد بگیرید!

  13. یزدی
    1395/07/24 ساعت 18:11

    سلام آقا هادی پور
    اگر لطف فرمایید فونت استفاده شده در این پروژه را بگذارید ممنون میشم

    1. نویسنده حسین هادی پور
      1395/07/24 ساعت 19:06
  14. 1395/07/21 ساعت 22:11

    سلام اگه میشه آموزش ساخت این عکس رو در افتر افکت و اگه نمیشه در سینما فوردی بزارید
    البته اگه امکانش هست
    ممنون
    http://www.coca.ir/wp-content/uploads/2013/10/water-drop-5.jpg

    1. نویسنده حسین هادی پور
      1395/07/24 ساعت 17:49

      سلام
      این عکاسی هست
      با نرم افزار میشه در آورد هم مثل مدل های اماده وبسایت Video Copilot

      1. 1395/07/25 ساعت 20:49

        ممنون یعنی با المنت تری دی میشه

        1. نویسنده حسین هادی پور
          1395/07/25 ساعت 22:39

          نه نمیشه ولی تو Element 3d مدل آب آماده هست
          شما تو Cinema 4d بهتر میتونید بسازید

  15. یزدی
    1395/07/19 ساعت 11:21

    سلام آقای هادی پور
    اگر لطف فرمایید فونت استفاده شده در این پروژه را بگذارید ممنون میشم.

    1. نویسنده حسین هادی پور
      1395/07/19 ساعت 23:38

      سلام
      باشه الان مسافرتم رفتم منزل میزارم

  16. mahmoud
    1395/07/19 ساعت 09:22

    سلام
    حسین جان دستت درد نکنه
    واقعا عالی بود

    1. نویسنده حسین هادی پور
      1395/07/19 ساعت 23:40

      سلام
      موفق باشید عزیز ممنون

  17. مهرداد
    1395/07/19 ساعت 09:18

    مثل همیشه عالی بود

    1. نویسنده حسین هادی پور
      1395/07/19 ساعت 23:40

      ممنون از نظر شما

  18. یزدی
    1395/07/19 ساعت 08:31

    سلام آقای هادی پور
    زبان قاصر از قدردانی شما
    اگر لطف فرمایید فونت استفاده شده در این پروژه را بگذارید ممنون میشم.

    1. نویسنده حسین هادی پور
      1395/07/19 ساعت 23:40

      سلام
      درود بر شما ممنون
      به زودی میزاریم

  19. 1395/07/18 ساعت 17:37

    سلام من فیس ترکینگ رو تو بیشتر ویدیو ها دیدم ولی آیا پلاگین داره یا چیزه دیگه ای است

    1. نویسنده حسین هادی پور
      1395/07/18 ساعت 20:37

      سلام
      این ابزار در خود افتر افکت ورژن 2015 هست

  20. 1395/07/18 ساعت 14:09

    سلام اگه میشه محیط فلو چارت رو در نرم افزار سینما فوردی آموزش بدید
    البته اگه داره
    من تو افتر دیدم گفتم شاید سینما فوردی هم داشته باشه

    1. نویسنده حسین هادی پور
      1395/07/18 ساعت 20:38

      سلام
      Flochart در Cinema 4d میشه Xpresso که سرچ کنید در وبسایت آموزش های زیادی گذاشتیم

  21. 1395/07/18 ساعت 14:01

    ممنون عالیه
    و یه سوال:چطور میتونیم از این انیمیشن های شیپس که مثل آتش دود رعد و برغ برای موشن گرافیک رو یسازیم
    اگه آموزشش رو دارید لینکش رو بزارید

    1. نویسنده حسین هادی پور
      1395/07/18 ساعت 20:39

      سلام
      در بسته موشن گرافیک ساخت همشونو توضیح دادیم و همچنین باید آموزش هایی در یوتیوب ببینید

ویدیو افکت
اپلیکیشن ویدیو افکت آخرین اخبار سایت را به‌صورت نوتیفیکیشن دریافت نمایید
دریافت اپلیکیشن
×